dimecres, 23 de setembre del 2009

PRACTICUM II - 1. PRIMERA COORDINACIÓ

9 DE SETEMBRE DE 2009.

Al mes de juny ja havíem quedat amb el que faria, però l’escola encara no sabia qui serien les tutores de P3, així que quedem el dia 9 per conèixer-les. Primerament, la meva tutora de pràcticum, em comenta que han estat parlant amb l’equip d’Educació infantil i sobretot amb la coordinadora d’aquest cicle, i han pensat que el millor per mi i per ells és que faci les meves pràctiques centrada amb els alumnes de P3, doncs creuen que per mi serà més interessant i per l’escola més profitós.
Fem reunió amb les dues tutores de P3, la meva tutora i la coordinadora d'educació Infantil. M’expliquen que aquest curs creuen que l’adaptació serà força complicada perquè tenen forces nens/es, fills de famílies nouvingudes, que no parlen ni entenen res de català, un nen que ve d’Andalusia i tampoc entén el català i llavors els nens/es que ja es veurà el seu seguiment, però que cada any n’hi ha que porten molt retard en els aprenentatges bàsics.
Quedem que el millor és que durant les primeres setmanes, estigui a una o altre de les aules de P3, donant suport a la mestra i observant els nens, per llavors avaluar quins són els alumnes que cal fer un treball més intensiu i individualitzat.
M’expliquen el funcionament dels primers dies, com treballen i quina serà la meva tasca de suport. Quedem per començar dilluns a la tarda, primer dia d’escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada