dimecres, 2 de desembre del 2009

CREACIÓ I RECERCA DE NOUS RECURSOS

4 de NOVEMBRE de 2009

He estat tota la tarda buscant nous recursos per treballar la parla amb els alumnes petits, juntament amb la meva tutora. Amb les fotografies que treballàvem fins ara estan molt masegades i cal preparar material nou. L’equip d’atenció a la diversitat m’expliquen que la majoria del material i les activitats amb les que treballen les han fet elles doncs així és més fàcil acoblar les activitats a les mancances concretes de l’alumne.
Tenen molt material i em deixen mirar i remenar tot el que vulgui.
Cerco fitxes de traç de la inicial de cada un dels meus alumnes, així com fitxes per treballar els colors bàsics, per tal de seguir el que fan a l’aula.
Respecte al vocabulari, renovo les fotografies. Algunes les tenen guardades a l’ordinador i tan sols cal imprimir-les i tornar-les a plastificar. D’altres les cerquem de nou.
Hi ha moltes webs on trobar material, així que la recerca és llarga però amb contingut.
La mestre de l’aula d’acollida em dóna els dossiers amb els que treballa ella amb els nens de primària per si en puc treure alguna idea. Són molt interessants i també molt visuals, així que poden ser una bona eina per ara o per si els necessito en una feina futura.
Per treballar el cas de l’Assiya, he mirat tot el que hi ha a la Web de la ONCE i a Xtec i he trobat molta informació i activitats per fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada