divendres, 4 de desembre del 2009

REFLEXIÓ FINAL

Inicialment, tenia unes expectatives una mica diferents al que ha estat en realitat la meva estada a l'escola. Creia que em sentiria desplaçada o fora de lloc, però haig de reconèixer que, al llarg de tot un trimestre que hi he estat, m'han acollit i tractat d'allò més bé. En tot moment m'he sentit que formava part de l'equip i m'han deixat participar i aprendre molt del dia a dia d'una escola.
Em vaig plantejar fer les pràctiques de forma intensiva en dues o tres setmanes, però després d'aquesta experiència estic molt contenta de no haver-ho fet, doncs estar a l'escola tots aquests mesos m'ha permès viure la nostra professió des de vessants força diferents.
Per altre banda, les pràctiques també m'han servit molt per conèixer i descobrir un munt de material, activitats, informació, recursos,... i un llarg etcètera, que estic segura em seran de molta utilitat per la meva professió.
Finalment dir que acabo les pràctiques amb recança, doncs les he disfrutat molt i em sap greu plegar, tant per mi com pels nens que deixo i que no sé si podran seguir gaudint del suport que fins ara tenien.
En fi, dir que m'han sorprès moltes coses, bones i no tant bones la veritat, que analitzaré a la memòria del pràcticum extensament, però en general i de tot cor, només tinc paraules d'agraïment, cap a la meva tutora, a les mestres d'Educació Infantil i sobretot, al nens i nenes de P3 i als "meus nens". Gràcies per deixar-me compartir amb vosaltres un trosset de la vostra vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada